Balgunes benimde tam o zamanda sancılarım vardı çalışıyorum, nst çekildim bir sorun çıkmadı doktor düzenli olması gerekiyor diyor, ve çevremde doğum yapanlarda anlarsın diyo doğum sancısını 😬 ama için rahat etsin istiyorsan yine de bir nst çekilebilirsin