Nsrn1 16+5teyim ve bugün otururken birden karnımda sağ tarafıma doğru kasığımda çok kısa süreli sadece 2 saniye kadar falan süren bir karıncalanma gibi bir şey hissettim. Acaba bebeğin hareketini mi hissettim 😍
Ozlm0916 Nsrn1 evet bebisin hareketidir 😅🥰 bende 17 de hissettim ama çok değil pıt pıt 20 haftadan sonra netleşiyor düzene biniyor
Sbm050421 Nsrn1 uyyyyiii hissedilmez miiiii bende 17 de hissettim yani 1 haftadır falan hissediyorum müthiş bir şey 🤍🤍
Dolunaybelinay Nsrn1 evet bende 16+5 de hissettim ilk defa. Suan 17+5 in tekrar hissetmeyi bekliyorum
Nsrn1 Ozlm0916 tam da 20.haftada gideceğiz babasının yanına inşallah orada da hissederim de eşim de şahit olur bu heyecana 😊