mmrv 25+3 iken 2 cm acilma ile hastaneye yatirildim.. once nidicard verildi sonra ellerinde ilac bittigi icin adalat kullandim.. simdi yine nidicard a dondum.. 25+3 iken bebegim 1 hafta onden gidiyordu 930 gramdi.. 26+3 te dun kontrolum vardi. Kilo alamamis 970 gram olmus.. artik onden gitmio haftasiyla uyumlu.. ama ben hastanede her an dogum yaparim diye bana kati gida verilmedi hep sivi beslendim, 2 gun ac kaldim.. beslenmeden dolayi mi haplardan mi bilmiyorum, gelisimde gerilik oldu.. hapi mecburen hala iciyorum insallah onumuzdeki haftalrda sorun yasamam