_Arzu_ Merhaba kızlar bişey soracakdım ilk gebeliyim bugün 17+1 olduk az once karnimin altinda kasigma dogru sanki kalp atışı gibi birşey hissetdim 3-4 defa oldu sizce bu bebek hareketimi yoksa damar atması gibi bişeymi tecrübesiz olduğum için anlyamıyorum