Eylul2019 Safiyenur gebelik belirtisinde olmaz canim..yumurtlama belirtisi bu..ama adetin gectiyse gebelik belirtisi olabiliyor
zedan1903 Safiyenur hamile oldugumu asla anlamadim cunku adetle ayni belirtileri yasadim yani bence hamileligin ilk 2 4 haftasinda pek bi belirti olmuyo yani bende olmadi. sadece asiri bi bel agrim vardi ve göğüs uclarim kopcak kadar aciyodu