Azra41 yani ben de gittiğimde adetime göre 4haftaliktim ama kanda 5haftalik görünüyordu beta HCG herkeste aynı değer çıkmıyor malesef nettekine göre uyuşmuyor . Ama dediğiniz gibi çoğul gebelik oluşabilir o konuda fikrim yok . Ben gittiğimde ultrasonla adetm tarihim farklı çıktı ben doktoruma sordum bir hafta on gün kadar farklılıklar olabiliyormuş zamanla büyüdükçe toparliyormus sen adet tarihini baz alacaksın sana sorulunca dedi . Ben kendi deneyimimi paylaşıyorum sizinle . Daha farklı bilgiler varsa da bilgim yok