Gamze_akgunn aynı ağrıları yaşadım 28.haftamda başladı doktor yürüyüş yapmaya devam et dedi daha kötü oldum. Her attığım adım canımı acıtıyordu sırt üstü uzandığımda bile sol kalçamda çok fena ağrı vardı. Sonra fizik tedavi uzmanına göründüm kalça ekleminde ödem oluşmuş, dinlen üstüne basma ve buz uygula dedi. Hemen geçmedi 3 hafta sonra artık düzelmeye başladı. Buz iyi geliyor ve dinlenmek mutlaka