atak13 Hiç korkmayın korkulcak gibi değil inanın. Bende aşırı derecede korkuyordum zaman yaklaştıkça daha da korkum artmaya başladı nasıl yapıcam edicem diye ama bu muymuş dedim sezaryen çok kolay ve güzeldi. Ziyarete gelen herkes ameliyat olmamış gibisin dediler doktoruna hastanene güveniyorsan güzel geçicektir emin ol. İlla ki ağrı oluyor ama benm çok çok azdı bilmiyorum herkesin farklı oluyor demek ki. Genel değil spinal olun bence cok kısa sürüyor bayılmaya değmez☺️