Mlkysf 16+0 da bugün öğrendimm kızım oluyormuş bir tane oğlum vardı elhamdülillah simdide kızım olacak rabbim herkese hayırlısını versin.🥰Bu arada burda yapılan tahminler hep erkekti ama bende nub a göre yorumlar tutmadı 😀
hulyademr Benimde ilk gebeliğim ve bizimde kızımız olacak inşallah 😇 hayırlısıyla kucağımıza alırız. 17+5 deyiz 🥰