Molika 36da gittiğimde tam haftasıyla uyumlu demişti. Sizinki son iki haftada 200 gram almış biraz az almış gibi son haftalarda yavaşlıyormuş kilo alımları. Bir de kız bebek erkek bebek fark ediyor ondan demiş olabilir ama bana normal geldi. 38+0da doğumum var en fazla 3 kilo doğar normal demişti