Babyhappyy bende de kese 2.5 cm iken 6cmlik kist vardı 14. Haftaya kadar kayboluyor genelde, olmazsa da sezaryen doğum yapıp kistide alıyoruz dedi doktorum.
Kayboldu benim ama bir arkadaşımın dermoid kistiymş sezaryen sırasında alındı bi sorun yaşamadı