Liyasmum Ben bugün doktora gittim , 29 haftalığız fakat makat geliş duruyor şuanda dedi düzelebilir dedi , benim gibi olan var mı ? Aklım çok kaldı
Naziko Bende 28 haftalık gittiğimde makat geliş duruyordu ama 30+2 de gittiğimde düzelmişti baş aşağı gelmişti 🌸 moralinizi bozmayın
Dilaraevin Liyasmum bende 34 haftaligim banada ters dediler ama hala kontrole gitmedim insallah benimde dönmüştür sizinde doner insallah 🤗🤗