ysmnn11 selamlar, inşallah vardır bebiş ama şunu bilmeni isterim ne kadar erken öğrenirsen o kadar stres oluyorsun. Regl olmadan öğrenirsen regl zamanın gelince olcak mıyım diye stres, olmasan ultrasonda kese görünene kadar stres, kese göründü acaba boş mu diye stres bebeği gördün kalp atışını duyacak mıyım stres… ve stres bebeği daha ilk günlerden etkiliyor. O yüzden içini ferah tut dua et en iyisi adet gecikmesinden sonra öğrenmek ne kadar acele etsen de 6. Haftaya kadar hiç birşey kesin olmuyor 💜💜💜