Damla6606 Busracoban benim dün geceden beri var belimde kasıklarımda adet olacakmışım gibi 😐 artık gelse saglıcakla
Busracoban Gler1 benimde öyle ama dünden beri hissediyorum artık bişeler olacak gibi şimdilik sessiz bekliyorum 🙂
Damla6606 Busracoban yok canım önemli olan bebegin gelmeyi istemesi herseyi deniyorum 1 cm acılmada kaldım öyle günüm 10 eylülde doluyo kendisi dogmazsa suni sancı alıcam