hukukcuanne_06 Esraliiii he sitenin adı dene bunu🤣 ben de diyorum resim var da ben mi açamadım 🤭🤭🤭 teşekkürler canım bilgi için🙂
Nurunannesiii12 Esraliiii bi merakla üye oldum 3 kez kutu şansı cıktı hepsini de kacirdim. Alışveriş dışında maile bakamadigimdan😀 mail takipi gerekiyor.
Nurunannesiii12 Esraliiii arada bir bilgileri güncellemek gerekiyor .güzel kutuları kaçırdım. Belki beğenip hep alabilirdim yeni ürünler veriliyor önerilerde tanıtmak için.smdi hiç bakamıyorum.bebrk alışverişi yapıyorum onaylıyorum maiden o kadar.
Nurunannesiii12 Esraliiii evet ben gebelikte canım sıkılırdı forma yeni bilgiler eklerdim 20 gün sonra kutu gelmiş fakat 1 ay sonra fark edince. Kutu geldiğinden saatler sonra almazsan kacirmis oluyosun
Nurunannesiii12 Esraliiii ayrıca bazı ücretli kutular indirimli fiyatla.bebisten fırsat bulsam kendime de alicam biseyler😄
Asyarslan60 Ben 3 aydır alıyordum cidden güzel kutulardı maalesef bu ay çıkmadı 😅gmail geliyor onaylamak lazım belirli bi vakti var