Ben kaçsa onu soyluyorum ama ay hesaplaması sorulunca kafam karışıyor ve insanlar da genelde kaç aylık diye soruyor duraksayinca da sanki bebeğimin kaç aylık olduğunu bilmiyor gibi oluyorum 😅 ama hafta ve ay hesaplaması gerçekten karışık işin içine girmeden bende anlamamıştım 😅😅🙊