Asyaaa35 Kızlar bebeğim çoğunlukla sol tarafta oluyor artık ağırlaştığı icin sanırım baskı yapıyor sol tarafımı çok acıtıyor ve kaşınıyor olduğu yer sizdede oluyormu bu😔 hergun ben bi artık doğursaydım perileri geliyor😂son 33günümüz
Asena17 Asyaaa35 normal kuzum sabırr biraz daha inan nasil gecicek gunler anlamicaksin ben simdi keske karnimda olsa diyorum :))
heleninannesi06 Asyaaa35 aynı dertten muzdaribim sağ tarafım parçalandı resmen boşluğum kaburgam doğurmak istiyorum 🤣
Sinoooom Asyaaa35 35 haftadan bildiriyorum o yaptığı baskılar hiç bişey bebek güçlendikçe çok can acıtıyor 😂 şuan öyle baskı yapıyor ki utanmasam ağlayacağım 😬😬
Gudu Asyaaa35 Ayni durumdayiz bende 32 haftadayim bugun eliyle kaburgalarım da gezdi resmen hem gidiklaniyor hem ağrı gibi değişik oluyor karin ağrımı hiç demiyorum zaten o ayrı. Bende hayırlısıyla zamanında dogurayim diye söyleniyorum. Belim karnım çok agrio planlı sezaryen olucak bakalim nasip hersey 😪😪
Asyaaa35 Sinoooom kız bende 35im🥲 aynı şekilde gercekten karnıma dokunuyorum hatta yerini değiştirsin diye ama yok inatla aynı yerinden ayrılmıyor. Bazen ağlamaklı oluyorum eşim görüyo ne oldu diyor dogurmak istyorum artık diyorum gülüyor😂
Kubrailkan Bizimde 36.hafta bazen aşırı can yakıyor bende pıt pıt yapıp dışardan tepki veriyorum yakalicam seni diye 😅😅 sonra kaçıyor diğer tarafa 😅😅 🙊😬
Asyaaa35 Kubrailkan bende dokunuyorum yer değişsin diye ama inat olcak heralde benimkisi hiç istifini bozmuyor😂
Sinoooom Asyaaa35 ay bende 33 okudum sanıyorum 33 haftalık nasıl okuyorsam 😂🤦🏻♀️ Bu bebekler bu haftalar da böyle ise 37-38 ne yaparız acaba 😂 ben planlı sezaryan olacağım İnşALLAH 38 haftada doğum olacak 😍
Asyaaa35 heleninannesi06 benim tam belli degil ama normal düşünüyorum birde 41-42haftalara kalırsam vay halime🥲🥲
Asyaaa35 Sinoooom son 33günümüz yazmıştım ondandır😁 ben normal düşünüyorum ama bazen acaba sezeryan olsamda erken mi cıksa diye de düşünmüyor değilim😵💫