Niisa98 Merhaba ben 12+6 haftalık hamıleyım bugün kontrolüm vardı doktor burunu düz olarak biraz gördüm ama yandan göremedım bebek kafasını cevırmediği içinde olabılır dedı bu durumu yaşıyan var mı ?
Mammy12 Niisa98 Normal bence canim bebeğin pozisyonundan ötürü görememiş tekrar gittiginde tatli biseyler ye surekli hareket etsin gözükür belki net olarak