Damladamla123 Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı?Bende varmış bugün öğrendim.Gebeliğe zararı olur mu?Siz yaşadıysanız nasıl atlattınız?
_Minikbaby26_ Damladamla123 bende antibiyotik tedavisi gordum en sonda tedavilik kadar degil dedi doktor bol su ic dedi bol su iciyorum tekrar kontrole gidicem
Sgnn Damladamla123 tedavi edilmezse bebek için riskli canım. Erken doğuma sebep olabiliyor. Antibiyotik veriyorlar. Ben 2 kere kullandım bir sıkıntı yaratmadı. Birde doktorum limonlu su içmemi istemişti hergün. Doktoruna danış istersen
0103qsf Damladamla123 yaşamayan nadirdir heralde canm.basindan beri var dogurcam hala var.ilacla geciyor ama sonra nedense tekrarlıyor doktoruna mutlaka soyle
Gzm-- Ben yasadim.ateslenmistim acile gttim idrar yolu enfeksiyonu varmis.1 tane fitil verdi ,bol su ictim ve 2 gun sonra tekrar test verdim gecmisti
SunnyG İlaç kullanıyorsun geçiyor. Sıkıntı yaratabilecek bir şey değil bebeğe. Bende varmış, farketmedim bile idrarda çıktı. İlaç kullandım
Gzm-- Egee tedavi edilmezse evet bebege zararli oyuzden boyle bir probleminiz varsa mutlaka acile doktora gozukun
elzy7 Bende de oluyordu ilk 20.haftaya kadar ama hiçbir zaman ilaç kullandırmadı doktorum. Çünkü bir şikyetım yoktu sadece tahlılde cıkıyordu. Bol su içmemi ve pamuklu çamaşır giymemi önermişti.
Ozgennnnnn Bol su iç canım ve iç çamaşırlarını ütüle güzelce ve pamuklu olsun yüksek derecede yıka bunlar evde yapabileceklerin ama doktoruna söyle onlar ilaç başlıyor