Ftmgl bnde 11+2 yim bnmde var rahim etrafında Benin belim çok agrıyor özellikle tuvaletteki sonra bir vakit ölüyom agrıdan proğestan ve düşük önleyici iğne vuruldum ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyo biraz kafaya da çok takma cnm bol bol dinlen su iç inşallah hiç bişi olmadan alıcaz kucaklarımıza 🙏🙏🙏