Merhaba cumartesi günü sancıyla gittim doktora 36+5 gebeydim nst sancı çıkmadı ama 1,5 cm açıklığın vardı.doktor bol bol yat biraz daha bebek dursun dedi içerde ama malum evde iki çocuk daha olunca yatamadım dün geceden beri bel kasık ağrısı yaşıyorum yarın sabah gidicem yine şuan 37+2 gebeyim varmı bu durumu yaşayan