Mucizem0825 yani maddi olarak durumunuz eğer iyiyse neden eşiniz devlet diye diretebilir ki. Eğer maddi olarak yetemeyeceğini düşünüyorsa o zaman özel istemez. Belki maddi problem vardır ama size yansıtamıyor olabilir. Hangi ilde yaşadığınıza bağlı mesela İstanbul da devlette doğum yapmak zor ama küçük şehirlerin devletlerinde doğum yapmak özelle birbirine çok yakın. Bence eşinizle dürüstçe konuşun doğum yapmak istediğiniz yerin doğum fiyatını alın eşinizle bunu karşılayıp karşılayamayacağınızı konuşun ve ona göre karar verin eğer karşılayamayacaksınız buna üzülmeyin çünkü ekonomi ortada açıkcası eşlerimiz nereye kadar yeticekler. Gittiğim hastanede doğum 15000 tl olmuş özel sigortam var tamam ben ödemicem ama özel sigortamında 39. Haftada günü doluyor bende şimdiden düşünmeye başladım büyük ihtimalle sigortamı yenileticem ama yani içim acıyor gerçekten para kazanmak hiç kolay değil ☹️