Anaadayi
Ah ben Norveç’te yaşıyorum burda hiç müdahale etmiyorlar acile gitmek için bile önce arayıp konuşmak gerekli, konuştum kanamamı söyledim normal buraya gelsen de birşey yapamayız bu dönemlerde normal eğer ateşin yoksa ve sancın yoksa sorun yok dediler 🤷🏼♀️