Bugün 39 haftalık olduk ilk gebeliğim 38 de çatı muayenesi yapmıştı doktorum 4 kg geçerse bizi zorlar sezeryana döner sonu Çatı kemiğin maksimum 4 kg kadar müsait demişti bugün kontrolde 4200 olmuş ben yanındayım denemek istersen deneriz normali ama kesisiz dikişsiz olmaz hem sana hem bebeğe zor olur dedi kararını ver ona göre hareket edelim dedi hayırlısı buymuş herşey normal giderken normale uygunken bebeğimin kg sezeryana gösteriyor hakkımızda hayırlısı 🙏🏼 Bu Arada benim gibi olan hamişler Var mı