Kızlar 28+2yiz ultrasonda 28+6 dün gece de yazmıştım akıntım su gibi diye meğer suymuş. Bu sabah kasık ağrısıyla hastaneye geldim açılma var su gelişi var dediler yatış verdiler. 1 ay kesin sonrasına bakıcaz dediler. Nasıl olacak erken mi doğacak böyle başına gelip de vaktinde doğum yapan var mı çok tedirginim. Daha hiç alışveriş yapmamıştım hiç böyle hayal etmemiştim ne olacak bilmiyorum