2bebe1gebe Sizce yaptıranlar değeri normal olanlar değerlerim nasıl sizinkiler nasıldı doktora sordum ama cevap yazmadı içim içimi yiyor resmen aşırı meraklandım
Happymami 2bebe1gebe e nabızın bu özelliği çok güzel sonuçlar normal çıkınca başına tik koyuyor gayet iyi sonuçların bence 🌸🥰
2bebe1gebe Happymami evet bende o yönden bişey yok diyorum ama mesela sıkıntılı kan tahlilim çıktığında kırmızı oluyor doktor temiz diyor ama😂o yüzden tereddüt ediyorum