12de tahminde bulunuyorlar fakat yanılma payı oluyor elbette . 12. Haftamızda bana gelişimine göre kız dedi . Doktorum izinde olunca sonraki ay başka bi doktora gittim 16. Haftada o doktor bariz belli % 80 erkek dedi. 20. Haftada tekrar kendi doktoruma gittim kız dedi. Başka doktora da gitmedim 😂 kızım olacak Allah’ın iniyle bekliyoruz sabırsızlıkla 😘😘😘😘