Esrasarigul anneannem 3 doğumunda da sancıyı evde çekip sancılar 10 dakikada bire inince hastaneye gitmiş ve anneme de aynısını söylemiş, annem beni ve kardeşimi doğururken de aynısını yapmış 10 dakikada bire düşünce hastaneye gitmiş 1 saat sürmeden doğurdum ikinizi de diye anlatır, şimdi bana da aynısını tembihliyorlar sancın başlayınca hemen gitme diye ama ben biraz evhamlı gibiyim ne yaparım bilmiyorum, aslında sormak istediğim çok soru var herkesin doğumu farklı kimi epidural işe yaramadı her şeyi hissettim kesimi dikimi vs diyor kimisi de sizin gibi insanı rahatlatıyor ben de olumlu düşünüp huzurla doğum yapmak istiyorum inşallah 🥰☺️