iremss renginnnock emzik verme planın varsa al biberonda yani şans işi alıp elinde kalabilir bnce araştr ama ihtiyaç halinde al boşa almş olma
Ozlm0916 renginnnock ben iki tane damaklı emzik aldım 2 tanede biberon biri büyük biride kücük su için yani simdilik kullanmasam bile ilerde lazım felan olur belki 🥰
Edabykl renginnnock ben ilk ogrendigimde almıştım dayanamayip zaten git gide pahali olduklari icin sadece iki tane biberon aldm bi yenidogan birde 6 aydan sonrasi için 🙈
aysnrsvs renginnnock emzik almadım biberonu mama icmese su veririm onunla uyguna denk getirdim mi alıp koydum suluk bile aldım valla 😂
bykarakan renginnnock emzik vermek istersen al bende almıştım bazen kurtarıcı oluyor cidden biberon doğumdan sonra mama kullanırssm diye almamıştım sonra aldım elimde kalmasın diye