Berra0640 24+5 günlük hamileyim. Bugün şeker yükleme testim var. Gitmeden bir şey yapmam gerekir mi? Bildiklerinizi paylaşırmısınız ?
mucizemizibekliyoruzz Berra0640 aç karna gitmen gerekiyor canım o kadar. Keşke erken bi saatte gitseydin nasıl dayanacaksın böyle aç
gonulcelen Berra0640 aç olmak gerekiyor o yüzden en erken saatlerde yapılıyor 8 de gitmiştim iki kere yaptırdım