Sevgili güzel anneler. Bugün 12+4 haftalık gebeyim ve kontrolüm vardı herşey yolunda gittim. Bebeğin ense kalınlığı yüksek çıktı 3.1 şeklinde görünüyor. İkili test verdim doblore girdim orda da aynı kalın görünüyor ensesi yani normalin üzerinde bir kalınlık tesbit edildi. Down sendromundan şüphelendiler kan verdim sonucu haftaya çıkıcak böyle bir şey başına gelen var mı? Lütfen yardımcı olabilir misiniz inanın moralimiz çok bozuldu