Emirinannesiiiii Kızlar 20 haftalık hamileyim yalnız bebeğim yaklaşık 1 haftadır göbeğimin hala altında hissediyorum ve baya bir sert dokunduğumda olduğu bölge taş gibi. 2 gebeliğim ama oğlumda son aylarimda olmuştu başka böyle birşey yaşayan anneler var mı acaba?
2bebe1gebe Emirinannesiiiii dediğinizle aynı yolamı çıkıyor bilmiyorum ama bende 21haftalığım 3. Gebelik hani son aylarda çocuk baskı yapar da yürüyemeyiz falan ya resmen onları yaşıyorum ve evet benimde hala göbek deliği altında bebek hareketlerini hep göbek deliğimin alt kısmında hissediyorum geçen bende şeyi düşündüm 3. Gebelik evrt ama bu çocuğun aşağıda olması normalmi😂
Ozlm0916 Emirinannesiiiii benimde göbek deliginin hemen altindan vuruyor doktora sordumda daha yukarı cıkar dedi bazen bi toplanıyoki semsert oluyo karnım
Emirinannesiiiii 2bebe1gebe ya oğlum 4 yasinda unuttum mu acaba diyorum bazen ama 5 aylık olmuş oluyoruz artık üstlere yanlara doğru gelmesi gerekmiyor mu kiiii 😂
Ecemselmaarslan Benimki resmen vajinam da gibi oluyor bazen 2.gebelik ama kızımda bu olanlar 28 29.haftalarda olmuştu anlama zorluğu çekiyorum korku ile
Emirinannesiiiii Ozlm0916 cnm smdi doktoruma mesaj attım yan yarın 30 saniye içinde dinlenince geçiyorsa normal dedi ☺️