Kızlar doğuma cok var kasimda dogum yapicam ama malum hersey pahalandigi icin simdiden almak istiyorum bir terazi burcu olarak çok kararsızım hangi markaya yonelcegimi bilmiyorum 1.50 boyunda ve 44 kiloyum bana gore hepsi agir geliyor🙈😏 sizin tavsiyeleriniz neler ? Hamilton R1 haficik tam bana gore ama piset falan takilmiyormus yenidogan icin uygun gelmedi sizce travel sistem alip sonra bastona mi yonelmeliyim yoksa direkt travelmi almaliyim🤷🏻♀️