Meri__s
Ben de bir hafta önce 8+2 de kendiliğinden düşük yaptım. Boş gebelikti.
Bana da doktorum ilaçla düşürelim kürtaj yapmayalım hemen dedi. Hafta içi çalıştığım için geçen cumartesi ilacı kullanıp düşük yapacaktım ama perşembe günü kendiliğinden kanamam başladı ve düşük yaptım. Cuma da kontrole gittim. Malesef hepsi düşmediği için kürtaj oldum.
İlaçla tamamen de düşebilir,kürtaja gerek kalmayabilir. Doktorunuzdan isteyin mutlaka.
Geçmiş olsun şimdiden. Rabbim bir daha yaşatmasın.