BurcinTurkcan Kese yuvarlak olunca kız fasulye şeklinde olunca erkek olurmuş, bende tuttu bence dizinde erkek :)
Cananyildiz BurcinTurkcan canım bu bebek baya büyük yani bu dönemde herkesin kesesi bu sekilde zaten benimde böyle ama kız 🤣 10. Haftada yuvarlak değildi ama kızım olacağını ögrendim 🤣