5015mrcmk canım bence bütün hamileler aynı psikolojide tek sorun etraftaki kişilerin senin hamile olduğunu unutması . Strese girecek düşüncelerden uzak dur desem de bu psikolojide biraz zor oluyor . Ama olan Allah korusun bebeğine olur dikkat etmek lazım .Tabi ki önce bebeğinin sağlığı . Ben bir ay stres yaşadım korktum doktora gittim çok şükür sıkıntı YÖK sadece suyu sınırda dedi Dr . Sonra araştırdım ki su aZalması stres ve yorgunluğa tamamen annenin psikolojisine bağlıymış . O yüzden sadece bebeğini düşün kendini düşün (ne kadar mümkünse tabi 🙄)