Melliiii 10 haftalik hamileyim bugün kontrolum vardı bebeğin gelişmediği söyledi doktor yaşayanlar var mı tekrar gelişmesi devam eder mı yoksa aldırmam mı gerekir Çünkü düşük olmamış bebek gelişmemiş
Ebru8141 Melliiii gelişmesi devam etmez kalp atışı durduğu için ilaçla düşük denerler egerki o şekilde dusmez ise kurtaj yaparlar. Çok geçmiş olsun rabbim daha buyuk acı yaşatmasın 🙏
Melliiii Deletedmom727271 birşey demedi yarın arayacaklar ya ilaçla düşük olucak yada kendılerı alıcak bilmiyorum tam şaşkınım hiç birşeyım yok normal kontrole gıttık neye ugradıgımı şaşırdım
Deletedmom727271 Melliiii anlayabiliyorum canım hayırlısı böyleymiş diyebilirim sadece sanırım kendini yıpratma hiç. Allah bir kapıyı kapıyorsa vardır bir bildiği başka daha güzel bir kapı açar. İnşallah tekrardan istediğin zaman gönlünden geçen olsun 🌼🤲🏼
suscarparimm Melliiii Tabiki kalabilirsiniz kanamanız bittiği zaman kanal yolları tekrar açık olduğu için takip etmeniz kolaylaştırır