ezgiguzel- Kızlar yine ben baş belası:))) Canım çok meyveli soda çekti yani içsem bir şey olur mu ki? Bugün tam 8. Haftama girdim, Cumartesi günü kalp atışı duyucam. Gazlı içecek içmiyorum asla her şeyi bıraktım ama canım çok çekti içen oldu mu hiç?
Sinem-123 ezgiguzel- gazlı içeceklerin bi zararı olmadığını okumuştum bi kaç yerde ama ne kadar doğrudur bilemem bi araştır istersen
Asseyda ezgiguzel- canım sade soda içebiliyorsan sade iç sade soda baya faydalıymış bana herkes iç dedi ama sade içemiyosanda içeriğini kendin ayarla içine limon koy veya çilek elma biraz beklet iç ☺️
yigitinannesiiiii ezgiguzel- canım canın çektiyde iç bişey olmaz zaten sürekli içtiğin bişey değilmiş
ezgiguzel- Sinem-123 Çok araştırdım ama çoğu insan hani içmiş fakat internette zaten sorduğumuz zaman hemen panikletiyor insanı zararı çok erken doğum düşük vs diye sıralıyor insanın sinirini bozuyor ne alaka diyorsun yani
Angel_moms Ben hep meyveli soda içiyorum 14 haftadayim şükr bir sorun yok ilaç aldığım zaman miydem rahatsız olduğu için hep soda icerim
ezgiguzel- Angel_moms Benim de midem çok kötü ya genel olarak mide bulantısı çok çekiyorum o yüzden bir şey yiyemiyorum yesem bile geri çıkıyor O yüzden midem boş oluyor, ama canım soda da istiyor sade içemiyorum meyveli içmek istiyorum merak ettim sormak istedim çok teşekkür ederim içeyim bir sıkıntı olmaz inşallah
ezgiguzel- Meleka1 Oh çok şükür ben de eşim kolayı yasakladı bana ama meyveli soda da istiyor canı insanın 😊
Deletedmom_110 Ben içiyorum canım bir zararı olmadı iki günde bir bazen hergün içiyorum 24 teyim bir sıkıntı yaşamadım
ezgiguzel- Deletedmom_110 Allah’a çok şükür sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım inşallah canım
SunnyG https://www.kizlarsoruyor.com/diger/q2983121-hamileyim-soda-ictim-cocuk-erir-mi İçin yahu bu kadar takmayın her şeyi
ezgiguzel- SunnyG İlk gebelik olunca takılıyor insan ister istemez ve hiç bir şey yokmuş hamile değilmişsin gibi davranamıyorsun
gorky Maden suyu sade tercih edin ve içine limon sıkıp hergün 1adet tüketebilirsiniz . Canınız çekince elbet için ama bunu sadeye döndürmeye çalışın ☺️
Deletedmom727271 meyveli maden sularının içinde çok şeker vardır ve sürekli içilmesi sağlıklı değil. sade için sağlıklı da hamilelikte tercih edilen odur zaten. 😊 canınız çok çektiyse bir tane için o kadardan bişi olmaz.