Sibel_l3 Sedaaaaaaag normal istiyorum ama daha belli değil 37de çatı muayenesinde belli olcak 3 hafta sonra 🙏
suscarparimm Sedaaaaaaag Kesinlikle normal doğumu destekliyorum denemiştim ama mecburi sezeryan olmuştum 2. Gebeliğim zorunlu sezeryan olacağım
suscarparimm elfkara İnanın korku sezeryan sonrasından daha iyi 😂 normal doğum bu yüzden en güzeli bebeğinizle rahatça ilgilenebiliyorsunuz
Eminecak Sezeryandan korktuğum kadar normal doğumdan korkmuyorum. Hangisi hayırlısı ise artık. İlk dogumum olacak belirsizlik en cok kafama takılan o gün gelse de geçse biran once
ZNADA @Sedaaaaaaag her şey yolunda giderse Allah sabrını verir diye düşünüyorum yeter ki psikolojik olarak normal doğuma hazır olalım ☺️
Ayse254 Sedaaaaaaag ben de 38+4 üm çatı muayenesinde doktor normal doğurursun sen dedi 😇 benim çok katı çizgilerim yok en hayırlısı olsun dedim hep 41e kadar beklicez bakalım inşallah kendi sancılarıyla gelir bebiş hayırlısı neyse o şekilde olsun doğum 🥰
Deletedmom_110 Her ikisinden de korkuyorum nasıl doğurcam bilmiyorum artık kızım nasıl gelmek isterse