guzel_anne1 sütüm normalde son günlerde damla olarak geliyordu çıkınca da öyle oldu damla damla geldi doyurmadı bebeği su rengindeydi gelmese bile emzirdim bugün süt rengine döndü ve gelmeye başladı kendimi hiç sütüm gelmiyor diye üzmedim hatta dün ve önceki gün bebek doymuyor diye mamada verdim kaşıkla bugün gerek duymadık sütüm çoğaldı gelmese bile emzir çantanda maman her ihtimale karşı olsun son ay göğüs kremini sür mutlaka ,hastaneye kessinlikle kahve götür bol bol zıbın al yanına humana emzirme çayı aldım bestlak süt arttırıcı Damla doktor verdi onlarında çok etkisi var süte bol kayısı hoşafı kayısı meyve suyu tükettim çok etkileri var depend kullanamadım amelyat yerinden dolayı sürekli yürümen lazım çok iyi geliyor şimdilik böyle aklıma gelenler 🙈