Asillllll1111 öyle bı duyum söylenti var ama kesin sonuç olur mu bilmiyorum sadece bunlara inanıp kızım yada oğlum olcak diye sartlandirmamaliyiz kendimizi cinsiyeti belli olduğunda hayal kırıklığı olmasın diye ama heyecanınızı çok iyi anlıyorum 🤗 saçmalık olarakda görmüyorum merak ediyor ve sorguluyoruz bunda kötü birşey yok ve ne yaparsak yapalım zaten % 50 ihtimal ya tutacak ya tutmayacak 🤭