yenianneskuzum Kızlar birazdan gebelik kaydı için sağlık ocağına gitcem ne götürmek gerekiyor birde neler yapıyorlar bana acil Cevap verir misiniz lutfennn
Cansutkbs yenianneskuzum son adet tarihi isim soyisim tc adres istiyor sonra kayıt acıyor şu tarihte aşı şu tarihte gözlem var diyr bu kadar brşeye gerek yok yani
yenianneskuzum Cansutkbs aaa öyle mi arkadaşım doktorunun verdiği şeyleri falan görürken gerek dedide
Cansutkbs yenianneskuzum yok ya tahlil sonuçlarını ister elinde olmazsa da gittim kalp atışını filan duydum de gebelik var de sıkıntı yapmazlar yani kilonu ölçerler tansiyonunu ölçerler o kadar