Dilekahinzen 50 gr yüklendiğinde tokluk şekerim 151 çıkmıştı doktorum 100 gr istedi. Bugün onu yaptırmaya gittim açlık 81 çıktı sonra şeker yüklendikten yarım saat sonra benim tansiyonum düştü bayılcak gibi oldum ve kustum kendime geldim. Doktorum üç gün sonra 75 lik yükleyip bakalım dedi benim test iptal oldu bugün. Başına böyle bişey gelen var mı. Ard arda bisürü şeker yüklediler bebeğime zararı olcak diye korkmaya başladım yaptırmasam mı diyorum 😔
mucizemizibekliyoruzz Dilekahinzen bi zararı yok şeker yüklemesinin. 1 tabak karpuzla aynı şeker o yani ben yaptırdım bebeğe de bi zararı yok Ama neden baştan 75 lik yapmadınız 2 kere uğraşacaksınız yani
mucizemizibekliyoruzz Dilekahinzen aynen baştan öyle olsaymış daha iyiymiş benim kendi doktorum direk 75 lik yaptırdı