mommyinthefuture nasip olur inşallah canım dert etme sen , üzme kendini. Her şeyin gerçekten zamanı olduğunu deneyimledim. 1 yıla yakın denedik olmadı. Doktora gittim.her şey normal. Sonra ovulasyon testi denedim 3. Ayımda hamile kaldım. Öyle bir sevinç ki anlatamam. 9 . Haftamda gittim kalbi durmuş bebeğin, çok üzüldüm nasıl bir acı anlatamam. Sonra 5 ay yasakladı doktor. Ara verdik. 5 aydan sonra tekrar başladık ben yine ovulasyon testi kullandım. 3. Ay yine hamile kaldım. Bu kez olacak derken 3 gün sonra düşük yaptım . Artık umudum tükendi. Ne yapmalıyım derken ovulasyon testine devan ettim. O arada pıhtılaşma testi yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı. 3. Ay yine hamile kaldım. Bu kez öyle bir korku ki. Sevinemedim. Çok şükür 35. Haftamız bitti. Hâlâ içinde bir korku ama hiç isyan etmedim. Şimdi diyorum ben sabırla karşıladım rabbim inşallah bu kez nasip edecek. Çok ağladım çok yıprandım en yakın arkadaşlarımın hamileliğine sevinirken kendim için hep acı duydum. Güçlü görünmeye calisirken öyle bir yara oluştu ki içimde. Seni çok iyi anlıyorum ama nasibinde varsa olacak. Icini ferah tut. Tüm tahlillerini yaptır. Doktorunla iletişimde ol. Ve nasibini bekle. Allah halkında en hayırlısını tez zamanda nasip etsin inşallah 🙏