Uyuşmazlık tedavisi olmadım hiç ama okulda öğrendiğim bilgilerden yola çıkarsam normalde ilk çocukta uyuşmazlık sorun olmuyor ama ikinci ve diğerlerinde aşı olunmazsa ölümcül
O yüzden eski zamanlarda uyuşmazlık bilinmezken hep ilk çocuklar yaşamış diğerleri ölü doğmuş ne yazık ki
Çünkü ilk gebelik tamamlandıktan sonra anne bebeğe antikor üretmeye başlıyor yani birnevi vücut bebeği yabancı olarak algılıyor