Mom578988 Kızlar 7. Haftama girdim. Göğüslerim hafif koyu kahve gibi. Erken kararırsa erkek bebek olur diyorlar doğru mu sizce
Tazee-annee Mom578988 ilk gebeliğimde kızım oldu ama gögüslerimde hiç kararma vs olmadı rengi bile degısmedi suan oglum olucak 2.gebeliğim koyu kahve oldular ne kadar alakalıdır cinsiyetle bilmiyom ama benim böyle oldu 🤷♀️🥰
nazosss Mom578988 Hemen hemen herkesin kararabiliyor. Böyle şeylerin cinsiyetle alakası yok. Vakti geldiğinde öğrenirsiniz. Daha zamanınız var. ☺️🤷♀️
Eminecak Mom578988 hep kararirsa kız olacak dediler. Benimki de ilk aydan karardı oglum olacak. Herkeste farklilik gosteriyor bence hormonlardan 😊
2melekannesii___ Mom578988 Ilk gebeligimde kahverengi olmuştu kızım oldu şuan simsiyah 30. haftadayiz oğlum olacak inşallah ❣