cisem30 benim ilk başta morumsu gibi bi sıvıydı şeffaflaştı yatıyordum sağa sola dönerken geliyordu bacaklarımı oynattığın an geliyordu. Yatarken de geliyordu yani ayağa kalkmaya korkuyordum bi anda boşalır gelir diye. Doktorum tamamen geliş olursa ayakta veya yatarak fark etmez gelir demişti. Zaten hastanedeydim önlem amaçlı birşey yapamadılar sadece bekledik ultrason cihazı getirdiler odaya sık sık saatte bir hemşire bebeklerin sularını kontrol etti. Sonda taktılar kalkmıyım diye 4 gün bu şekilde geçirdim sonra kendiliğinden geçti çok şükür 🤲 şimdi iyiyiz. Siz yine de ihmal etmeyin doktorunuza gidin