Muezzarabiaertyudf Mercimegimm ilk aylarda oldu canım hatta birinde tutuldum banyoda kaynar su döküyorum üstüme titriyorum konuşamıyorum falan elim bile kıbırdamıyordu eşim yokluğumu anlayınca bakmaya gelip çıkardı o denli normal miş ama ilk zamanlar
Oykusko Benim ilk haftalarımda oluyodu bir üşüme bir terleme giriyodu canım. şuan 14 haftalığım artık sürekli terlemeye başladım 😊
Mercimegimm Oykusko üşüme sıtma gibimiydi canım? Yani böyle içten geliyor titriyosun böyle öylemiydi ?
detetedmom404 Aşırı titreme olmuyor ama genel olarak bende üşüyorum bu sıcakta yorganla yatıyorum kansızlıktan oluyormuş o Demir ilacında alıyorum ama hala aynı
Mercimegimm detetedmom404 ya ben üsüttüm galiba cünkü atesde var oyüzden sıtma tuttu 1 saat falan titredim üsüdüm cnkü dün gece acildeydm serum faln takıldı . Sizin kansızlıktan oluyor galiba
Semagny Mercimegimm Yok hayır üşütmedim neden olduğunu anlayamadım ilk defa oldu bidaha da olmadı zaten
Glitter Mercimegimm normalde kolay usuyen biriyim ama gebeligin en basinda resmen donuyordum surekli, kan degerlerimin dustigunu dusunmustum normaldi hersey. Sonra da yanmaya basliyorsun o usumeleri ariyor insan 🤣🤣