37+2 den selam girlsssss 🌸 bugün doktor kontrolünden geldik ve oğlum 3250 olmuş çok şükür 🙏🏻 Doğum için planlı sezeryan 38+3 (Haftaya Perşembe) ye randevu aldık sabah saat 6 da hastane yatış 7 de Doğum başlatılacak Allah’ın izniyle 🤲🏻 Sizler kaç kg oldunuz , boylar nasıl ? Doğumunuzz hangi gün olacak? Aynı gün doğuracaklar vardır 😊 Haydiii yorumlarda buluşalım🌸