Selam arkadaşlar, 38+4üz bugün doktor kontrolümüz vardı. Oğlum başaşağı duruyor fakat yüzü arkaya bakması gerekirken yukarı ve öne doğru bakıyor, kanala da giriş yapamıyor bir türlü bu nedenle. Aynı durumu yaşayan anneler neler yaptınız bebeğin yüzünü döndürmek ve kanala girmesini sağlamak için acaba? Bir de bu durum bir sezaryen sebebi mi yoksa doğum esnasında da acaba başı kanala girebilir mi?